06 August 2009

Moning sickness....


Ok aku dh mula muntah2..loya... benda yg paling aku tk suka...tp aku suka bila aku dh preknen hehe..alhamdulilah dpt rezeki lg...kandungan aku dh 3mgu..sket lagi danial dapat kwn takde la dia nak cakap sorang2 gelak sorang2 sian sayang mama tu..aku mula dpt tau pg smlm..dari pg aku asyik dok loya2 jee pehtu rasa pening2 lalat adoi awat lak ni...rasa tk sedap bdan...tk puas ati tghari tu p beli preknen test balik je dari alamanda terus p kencing test..achocho...itu line dua2 naik laju..alhamdulilah patut la aku lwt dtg period..pehtu terus kol hubby..abg ada brita baik .. apa dia? sya preknen..haa betul ke? betul..mlm itu jgak p klinik..3 kali doktor ucap tahniah kt aku..muka doktor tu lagi ceria dr aku hikhik lg 2 mgu dtg utk scan... danial pun dh 4 thn mmg dah boring dia duk sorang... alhamdulilah semoga kandungan aku sehat dan selamat... :)

5 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

moga sentiasa slmt..aminn...
congratss mama bosin.. ^_^

azura said...

thanks..ok bosin bye

nanarizqman said...

cayokkk..
pandai papa kan

rhyzal said...

ALHAMDULILLAH...
baby boy ke girl?

azura said...

kecik lagi la mana nak tau..harap2 girl ;)