14 June 2010

hari malasss

smlm adalah isnin aku cuti..3 ari aku cuti malas gile aku nak keje arini..penat smlm p sogo pun tk abis lg adoiyaa..ni ngantok pun ada. smlm aku teman kakak ipar aku p sogo pun bkan laa shoping sgt pun yela bkan time gaji....kakak ipar aku tgh kaya kan bleh laa bershoping2 huhu sian kt aku.. tkpe laa janji aku dpt mkn asam laksa kt sogo n bwk danial jalan2 naik train...adoii sedappnyee assam laksa tu pehtu aku dpt mkn sister crispy popiah ..pehhh walla sedaappp..termeleleh plak ayo lio ni hahaha..tp kwn2 kt sogo tgh sale gile2..baju berjenama gitu..takde2 duit pun terbeli la baju radioactive harga asal adalah rm109 tetapi setelah sale 70% kira sndiri haha..murah2.. ok cukup entry jalan2 sila tgok gmbar mknan yg aku mkn smlm huhu sedap2



sila meleleh ayo lio skangg...



satu lagi..yum2 sedapp nyee

6 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

Ok tak suka laksa..

Tapi popia tu droolingggg..
nakkkk!!!!

azura said...

nyum2...sedappp

rhyzal said...

krup3..
slurppp..
meleleh sudahhh

azura said...

perghh terkencing rupenye ko riez... ayarkkk

rhyzal said...

kencing sbb tgok popia tu..
tlalu menggoda..hahahaha
dead!

azura said...

ayarkk sudah hancingg