02 June 2010

Iva dah 2bln ;)


mama cumil ke Iva cumil ;)


dua beradik...





31/5 aku dah mula bekerja..dan Iva pun dah 2 bln...cepatnye rasa aku abis pantang, Iva pun cepatnye rasa dah besar..tk puas tgok dia msa dia baru lahir..Iva skang dah pandai nak mengereng..kalo tido msti nak ngereng...sayang dia...geramm je aku tgok rasa nak cubit2 je pp dia..mmg dah kena cubit pun hihi..takpe mama dia cubit kalo org len tk leh.. ;). Isnin aritu aku dah mula bekerja..rasa cam tk semangat je nak wat keje yela mungkin dah lama tk duk kt meja n mngadap pc 24jam....lgpun ati ni rasa kt umah jee tk sabar nak balik nk jumpe Iva... Abg danial seronok sgt dpt baby...dia suke main kaki n tngan iva..dia kata eee kecik je tngan dia...eee kecik je kaki dia... aallala cayang abang...hehehe..harap2 danial pandai jaga adik dia...
wokeh apa lagi aku mo cite pale dah pening tk cukup tido..mlm kena bjaga huhhuu...bla siang tk mo plak mata ni nak pejam..adoi..

No comments: