02 August 2010

keme pekerje yg agak rajin ")



Sapa2 la yang lalu kt meja keme ni kompemm kome toleh 2 3 kali penoh yob ngan surat n resume2 calon perubatan ni haa.....adoi  aku nak melunjoo tangan pun tk beghupaye ni ha tk mandang dh tempat kt meja ni...bilee lee koje ni nak ngabeh...abeh jee datang lagi koje laen..aku bkan ape aku yg bz beno ni pase..skang ni pelajar2 perubatan yg kt Moscow tu dah abis temuduge kt sana...jadi deme tu sume kena la lapor diri kt spa..jadi yg buat keje ni keme ngan kwn keme je dua org jee idak ke mangko nak buat surat tawaran budak2 ni... kalo sepuloh dueploh ke tkpe lee..ni 400 org..ajenye gilee...bukan takat tu je..pelajar uk, ireland sume tu pun keme ngan kwn keme je yg buat...hurmmm nasib laa kwn2 yg satu unit ngan keme ni mau nyee nolong idak le rasa mcm kena tido kt opis je..pehtu temuduga pelajar2 perubatan oversea ni pun kami berdua juge yg buat...skang ni la waktu kemuncaknyee pelajar2 dari Ukraine, jordan sume balik sume ni haa berlumbe2 nak booking tarikh utk ditemudugee...adoii tangan ni haaa nak naik kematu dah duk taip2 .. skang ni bukan ateh meja dah penoh ngan resume ni haa bwh meje tepi meja keme penoh dahh ..siap letak kaki lagi hahahaha padan nyee mukee demeee...tp padan la jugak kt muke keme ni haa...kena buat kojee berimbun2 ni... sejak byk keje kt opis ni dah tk nyempat nak bergossip2 ngan kenkwn...apatah  lagi nak berfb...elok beno la fb kt opis dh kena block idak le rasa tertekan beno...kadang2 tu geram juge kt calon2 yg nak temuduge ni..mula2 dah booking tarikh sekian2...tibe2 nak tuko plakk tarikh lain nak same2 ngan kawan lain aje nak kena mkn penampo le gayeenyee..org dah la pening ngan keje yg tk sudah2 n i...ni nak menamboh lagi kepeningannye...aje nyee gilee...

ps...hahaha dah lama tk ckap perak ...kalo jumpe kawn2 skolah kompemm terkuar loghat perak...

4 comments:

rhyzal said...

ish. x malu..puji diri sendiri..hahahaha

azura said...

haha... sapa lg nk puji...erk kat mna aku memuji tu riezz

rhyzal said...

xde ek?
hahahaha
tp tajuk ko mcm memuji diri.. ;p

azura said...

hahahahahha.... ok baiklah