12 November 2010

Patut ke?

Oh! Friday??..Yay!
Patut la pagi ni aku rasa senyap sepi je dalam kereta rupa-rupanya si Danial tak ada.. dia tak sekolah arini pasal sekolah tutup 10hari ada kes sakit kaki tangan mulut..ok sangat bahaya.. so aku hantar Danial kejap kat rumah pengasuh Iva Marissa juga pengasuh lama dia, ingat rasa tenang la sikit Danial tak ada dalam kereta..tapi aku rasa macam sunyi pulak sebab tak de soalan-soalan merapu yang selalu keluar dari mulut dia yang kadang2 bikin aku panas nak jawab .. kadang2 tak senang aku nak karaoke dalam kete sebab kena jawab soalan dia huh! Minggu depan dah cuti sekolah patut ke aku tinggalkan dia kat kampung? ye aku tak pernah pisah lama dengan dia kadang2 rasa cam kejam pulak paksa dia bangun awal mandi siap2 gi sekolah ketika cuti sekolah. Tapi kakak kat kampung dah bising2 suruh tinggalkan Danial -__-  keputusan mutlak terletak pada hubby. Tapi kalau Danial tinggal kat kampung kompem aku akan rasa sunyi.. bila balik keje Danial tak ada..huhu.. kasih sayang Ibu macam tu laa :D

p/s nak kena tido awal arini..pasal pagi esok ada friendly badminton lwn dgn JPM. macam la aku ni terer sgt main jap2 org kol ingatkan aku psal game esok -_-" dead!!

2 comments:

idAyu hAssAn said...

hehehe...
menang x lawan badminton??
x patot x patot..hee

azura said...

alaaaaaa ayu tk ada... kalo ada mesti dpt msuk akhir :D