12 April 2011

Minggu last untuk packing!

Huh! tinggal bape hari je lagi ni nak p bercuti pun tak mengemas baju lagi adoi..hati dah tak keruan nak p bercuti tapi kemalasan untuk mengemas baju dah sebati dalam diriku x__x emm lagipun tak banyak baju yang aku nak bawak cukup la 3 4 helai tshirt kot sebab budget nak shoping baju kat sana nanti..emm duit sume aku dah tukar dalam otak ni duk pikir cukup ke idak duit yang aku nak shoping nanti..kalo la byk duit indah nya hidup.


happy besday 1thn my lil cute pd 31 mac aritu muahhh

Semalam masa main-main ngan iva tiba-tiba sebak plak rasa uwaaaaaaaaa! sebak lee weh tak sampai ati nak tinggalkan dia lama-lama, harap-harap dia tak la meragam masa aku takde nanti tak senang aku nak berpoya2, T____T danial plak jangan kata laa..tak habis-habis tanya mama bila danial nak tinggal kat kampung ni! adeh budak ni...

Esok aku nak mula mengemas baju ye aku janji!dah semangat dah ni .... -masuk ni ari ke 4 aku dh janji kt diri aku yang aku nak mengemas baju erk-

2 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

packing barang slow2..nnt ade yg tertinggal klu wat last mnit..
have fun k? :)

azura said...

baiklah sayam.. nti aku bwk balik edward cullen utk ko! :P