10 February 2009

Burger oh burger


burger Oh burger...
hari-hari aku makan burger...
erkk silap...main game burger kat pc ofisku...
bukak je pc aku terus capai mouse...
klik pada burger rush aku main sampai lebam...
dah lebam..aku klik plak pada burgershop...
main sampai bosan main sampai pkol 4.30ptg...
dah letih dah penat...
balik rumah pejam mata terbayang je burger...
adoiya... tak bleh jadi...
gi alamanda p beli burger king...
dah kenyang je aku susah ati...
sbb esok aku pasti nak mkn lagi
arghhhh game burger ni berhantu...
tolonggggggggg......!!!
pesanan: sebelum memulakan permainan burger ni pasti kan burger di tngan anda sambil mkn sambil main pasti menang !! erk bleh mcm tuh...

4 comments:

rhyzal said...

adek cu mkn burger saje..
seb baek aku kekenyangan.
kalau x, ko kne blanje aku mkn burger dlm gmbr tu.
huuahhuuuuahuuuuuaaaaa...

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

ardik chu ini manyak gila sama burger..

aiya..manyak lapa woOO..

burger king jom?! :p

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

patot la badan pon cam burgerr....
hahahaha
larikkkkkkkkkkk

azura said...

kuang ajaq 3x......