14 December 2010

I can't Wait!

Arini Danial balik dari kampung gile lama betul dia duk kt kampung pergh ayat baru 3 mgu kot bukan 3 tahun hoho, rindu aku pada anak teruna ku camne la muka dia 3 minggu tk jumpe gemuk ke keding ke itam bekilat ke biasa la kat kampung banyak geng, orang nak membebel tak de happy sangat la dia hah balik ni tau la kamu dengar bebel mama ni. Serius aku tak sangka aku dah ada anak teruna rasa baru je bercinta ngan anak teruna orang, beb aku dah ada anak teruna yang berusia 5 tahun wahh cepat sungguh! tup tup wahh aku dah ada menantu pompuan pergh tak bleh terima aku dah tua LOL, tadi aku call Danial borak2 antara adik dan kakak cewahh

Mama : Danial, mama rindu la bila nak balik putrajaya ni
Danial : Mama, rindu tu apa?
Mama : Rindu tu macam kita dah lama tak jumpa lepas tu kita rindu la
Danial : Oooo.. mama Danial rindu kat mama laa
Mama : Ye mama pun sama
Danial : Mama.. Danial rindu kat adik Iva, Sufi, Iqbal, Auni(kwn2 skolah), Teacher ilah , Teacher bla bla bla
Mama : Mula dahhh -__-"

 kalo tangkap gambar mesti mulut macam tu... haisssh..sib macho sket dari Doraisamy


Iva Marissa dah macam muka abang dia dah... muka aku dah takde T_T

Whoaa! Sib rumah tak selerak sangat, so tak de la mengelabah sangat, mak mertua nak datang so kena la buat rumah kasi heaven sket percik2 minyak wangi sket. Emm peti ais dah penuh  dengan sayur ikan2 konon2 la tu aku adalah menantu kaki masak haha padahal kaki goyang je, dapur dah lama tak berasap boleh kira kot bape kali aku masak dalam sebulan ni sejak danial kat kampung memang aku jarang masak sebab tak de org bising2 nak makan nasi,  En hubby skang tak makan malam so aku cuma masak sabtu ahad je, aku pulak memang dalam proses mendietkan diri :P

7 comments:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

awat muka danial buruk no dalam gambo atas tuh.. hahahahahahaha
nasib baik putih.. lau dak.....

hahahahahahaha

guling guling...
sendrik sambung la itu ayat.. kah kah kah

Hanis Azla said...

mmg nampak mcm kakak pun.. btw comellah anak2 u.. opppss adik2 u.. ha..ha..

azura said...

mie : kecik2 mmg la putih besar nti tatau la bkilat mcm mna...
hanis : yeke mcm kakak omg! lg pasan aku haha. cumil ek? thanks hanis :P

hamzah ian said...

kakak cun ape.. keh keh

azura said...

haha kakak cun pls la... kakak? gosh! :P

nanarizqman said...

pot pet ikut mama la. tidak syak lagi

azura said...

itu saya mengaku!(sambil angkat tgn) haha