04 July 2011

Orang kampung punya pasal la ni!!

Salam..

Ya tuhan baru je semalam aku ganti pose konon konon tekad nak pose full weekdays ni tapi hampeh. Bila pose je mesti sakit pale bila sakit pale je mesti time aku pose :P woiii mana ada alasan laa ni cite betul betul ni tak tipu laaa dosaa tau! aku dah la tinggal pose 15 hari banyak kot! tapi dah ganti 9 hari tinggal lagi 6 hari adeh. hari ni aku pose separuh hari agak-agak bleh tak kira? esok separuh hari lagi cukup la 1 hari aku pose LOLOL. Arini sakit pale tul berbelah bagi dah nak pose ke idak tapi dah niat macam tu baik aku bukak je ye tak yay! minum je air terus pale tak pening *&*%$#!!





Sebenarnya nak pose ni bukan leh bagitau satu kampung kompem tak jadi pose punye. tapi orang kampung pulak yg sebuk tanya aku weh ko pose ke tak arini kang aku ckap tak pose tipu kang batal lak pose kang kalo bagitau kang tghari dah bukak isk pening dah!

the moral of story ..nak seribu daya tak nak seribu alasan HAHAHA!! weekkkk....

2 comments:

Little DaMiA.. said...

hahaha.. standardlah tu kak.. klo pose msti byk dugaan.. haha.. time tulah sakit pale.. time tulah skt perut.. stnadard lah tu.. klo iman x kuat sure kita bukak pose.. lgpun terliur le tgk makanan..mana bley tahan kan kak...huhuhu..
oklah sesama kita kuatkan iman utk ganti pose..

azura said...

tu la lizaaa...byk ni nak ganti..adoiii tulun ganti bleh dak haha