24 May 2011

Budak-budak sekarang!

Hi kome!

Boleh tak kalo aku nak cite pasal danial. Aritu aku gi rumah abang ipar(abg asben) kat Cheras dia dah bising-bising kata rindu kat danial. so bawak la danial g main-main ngan dia. abg ipar aku tu bujang tapikan rumah dia tak macam orang bujang mengalahkan orang dah kawin rumah aku pun tak cantik macam  rumah dia perhiasan dan keindahan rumah dia pergh mengalahkan rumah anak dara(yeke rumah anak dara cantik tuihh!). Pendek cite rumah dia mmg best la. Danial jadikan uncle dia tu sebagai idola sebab dia sangat suka dengan barang-barang yang ada kat umah uncle dia tu nak dijadikan cerita ada la satu aritu tu ayat yang tak boleh blah sangat.. danial cakap ngan uncle dia..Uncle E barang-barang kt rumah uncle ni nanti danial ke yang dapat? Pasu besar ni nanti uncle e bagi danial ke? nanti kalau uncle bagi semua uncle nak duduk kat mana? adehh sapa la yang ajar anak aku jadi tamak harta ni -___-"


danial masa umur 3 tahun

 danial 2 tahun: dah kena ngorat ke ngorat org -___-"]
                                                              
Nak balik tu  uncle bagi danial gelas tembaga (gelas tu dari dulu lagi dia nak tp tk bagi sebab kitaorg suh dia tunggu umur 8 thn baru leh bagi) dia cakap uncle danial 8 tahun lambat lagi la bagi la gelas emas tu dulu nanti dah 8 tahun bagi plak barang-barang dalam rumah ni ... YA TUHAN anak aku ke ni!!



*Cantik tak header aku? cantik kann  tengkiu pada yayang sebab susah susah buat header untuk aku muah sayang dia :P

6 comments:

Mas said...

hahahha..kelakar la kak...ni mesti ngikut ko ni...

Little DaMiA.. said...

hahahahaa.. ni sure mmg kak zura yg ajar danial jd cmni..hahaha.. dasyat tol...

azura said...

mna ada laa...mama dia blom tamak harta lagi...haha

Elis Escada said...

omg....dy ikot ko ni kot kak..hahah

azura said...

oi ni sume ikut aku kee.....katakan tidakk!!

NinaAz said...

Comel danial