01 February 2011

Selamat bercuti kwn2

Dengan kesempatan ini saya ingin memohon am....oii raya cinaa daa bukan raya pose..erk..Go Xi Fa Chai!!

Arini adalah cuti sempena hari wilayah yay sonok duk umah main ngan anak2 tapi asben aku keje sebab dia selangor, esok pun cuti sempena hari pengasuh yay duk umah lagi T_T...isk kadang2 tu geram gak ngan pengasuh anak ni, arini kerajaan dah bagi cuti esok pun dia nak cuti lusa pun dah memang cuti raya cina isk geram je bila pikir terpaksa la aku amik cuti, takpe laa bleh gak aku rehat sambil gomol2 ngan anak2 aku ni. kalo la kampung aku dekat dah lama aku balik dulu tata en asben saya balik dulu, so arini kena la kemas sket2 barang2 nak balik kampung tak sabar dah nak jumpe mami n papi LOL.

Arini mmg hujan dari pagi sampai ke malam ni baju pun tak kering2 demmm, camno nak p jogging camni isk camne nak kurus camni isk cintaku dah kurus aku bila lagi..iskkk tak leh jadi ni. Ok la nak mengemas barang esok malam mau pulang kampung halaman tata.. >.<

2 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

Ok cinta ku..hahaha XD
jom jogging beb?
nnt aku update pics broga hills..weehuuu :D

azura said...

jongging? jom ko balik dr rawatan akar sms aku ok :P